Pages

Friday 21 January 2011

Tak Paham.....


Belah kanan blog aku nih ada satu link yang kat bawah Nuffnang yang bagitau kita harga website kita nih....dengan selambanya dia letak akunya website harga RM35,062.08. Kalau nak tengok secara detail, nih link dia -> tak paham



aku ada gak buat ujian kat website lenlain hasilnya adalah:

JPN = RM 138,554.57
MOE = RM 1.23 Million (giler mahal!!!)
TV3 = RM 1.07 Million (tv3 kalah dengan moe)
Facebook = $7.19 Billion
Hotmail = $7.19 Billion
Google = $9.48 Billion (gilak ahhhh!!! mahal siottt!!!)
Airasia = $13.62 Million
MAS Airlines = $5.51 Million
Lelong = RM 3.34 Million
Mudah = RM 8.04 Million

Base on apa yang dia buat analisis tuh eak? adakah base on traffik kat page? adakah base on bilangan post? atau base on visitor??? reliable ke tak? adoyaiiiii....tak paham...tak pahammm..






Nota kaki : Kalau la aku dapat jual website aku nih.....leh aku beli kete proton saga sebijik...hehehehe...aku dok nak tanya nih....ada sesiapa yang berminat nak beli tak? hehehehehehe

No comments:

Post a Comment