Pages

Saturday 1 January 2011

SELAMAT TAHUN BARU!!!!



Aku nak ucapkan SELAMAT TAHUN BARU KEPADA SEMUA....moga segala apa yang di impikan dapat dilaksanakan dengan lebih cemerlang......

Bagi aku plak......banyak menda lagik yang perlu aku laksanakan......ada 10 azam aku plan nak laksanakan tahun 2011:

1) Beli kete seken hen untuk jadik kete lenjan gi opis
2) Perbanyakkan sedeqah, amal jariah dan ibadah
3) Simpan duit banyak-banyak dan laburkan duit aku
4) Beli jam tangan baru
5) Melancong dengan lebih banyak lagi
6) Beli Boxer baru
7) Aktifkan lagi blog aku
8) Settle down
9) Beli PC/Laptop baru
10) Anjurkan family day untuk family aku

Moga semua impian dan azam aku tahun 2011 dapat dilaksanakan dengan cemerlangnya...amin...

4 comments:

  1. cik puden, wishlist kawin tarak ka??? no.11... aip, tahun baru, layout pun baru....hehehe...

    ReplyDelete
  2. hehehehehe...dia 10 jer...11 takder.....layout baru...hehheheeh...tau takper...tapi masih dalam pembikinan lagik nih....hahahahahhahaha

    ReplyDelete
  3. mueja4:57 pm

    2011--->kan 11 blkg tuh...so 11 list ler cepuden..adesh!

    ReplyDelete
  4. sempat lagik mamuu!!!...cesssss

    ReplyDelete