Pages

Saturday 13 February 2010

Trip to Tapah

13 Februari lalu Shina kawen....akhirnya kawen gaks Shina...aku nih tah bila la nak kawennya......anyway...btolak pagi2 buta ke shina's wedding, Aku, Wahab, Fazli & Anem, Sakinah, Ain, Ena Ombak, Inawati and Mejan konvoi ke sana...Fazli as usual bawak kete cam kura-kura while wahab...hahahaah...such a happening trip coz budak-budak mengong naik sekali dalam kete Wahab...tat is aku, wahab (the driver), Ena Ombak, Inawati & Mejan...the rest naik kete Anem......







Sampai sana dalam kol 1.20 petang cam tuh....and at the same time budak2 nih ajak gie mandi kat Lata Kinjang....macam hampessssssssss...aku bawak selai sepinggang dowhhhhhh..last-last beli baju pagoda RM9.00, suar pendek RM8.50 dan towel RM8.50....terbang duit akuu......nak mandi punya pasalll......

So pas Shina's wedding......terus shoot to Lata Kinjang.....peghhhhhhhhh memang menarik giler sana.......selama nih aku nampak dari tepi highway je...tapi skang...wakakakakak..aku dapat rasa nikmat air Lata Kinjang.....wakakakakak...dalam masa yang sama, geng geng Azmi yang jumpa kat wedding shina pun nak gie mandi gaks....so si Azmi n Wife, Rahil, Shuaib n Anuar pon join ini skali mandi...hahahah...lagik ramai la jemaahnyaaaaaa









Air dia memang sejuk giler tak hengat ahhhhh...time explore naik atas air terjun tuh...ternampak plak bebudak main gelonsor air...pegh...kalau aku buat cam bebudak nih...mau sakit punggung aku.....Rahil yang buat slide short distance pon dah melecet punggung dia...wakakkakaakak.......






Setel semua terus balik Putrajaya...sambung plak karaoke...macam hampessssssssssss...................kol 11 lebey baru setel....sampai umah pengsannnnnnnnnnnnnn............

No comments:

Post a Comment