Pages

Tuesday 23 February 2010

D'Muara, Kg Sg. Hj. Dorani, Sabak Bernam

Jumaat mingu lepas aku telah di arahkan untuk pergi ke kursus kat D'Muara, Kg Sungai Haji Dorani kat Sabak Bernam, aku dengan tahap kemalasan cuba untuk menolak...tapi....bila aku dengar scenary sana cun...pastuh situ dekat sangat-sangat dengan perkampungan nelayan.......so dengan hati yang terbuka tetiba plak aku nak gie gak...hahahahahahahaah

Petang pas solat Jumaat aku betolak tumpang naik kete fendi dengan man dan jai dan diikuti dengan konvoi kereta asma & family serta farah and the geng. Farah time tuh bawak Naza Ria...peghhhhhhh...dah macam mak-mak orang siottttttttttt aku tengok........wakakkaakakakka

Aku cadang nak bawak batang pancing...tapi bila pikir-pikir balik...bila masa plak aku nak mancing...kursus sampai malam...chett!!!...melepas aku wehhhhh.....anyway...sini permandangan dia memang marvelous......especially time sunset & sunrise......dah la ada chalet terapung lagi tuh...memang menarik untuk honeymoon siot..nanti bila honeymoon, aku ingat nak gie sini je la...muekekkekeke.........tapi sayang...aku dapat dok kat apartment je masa kursus ni..chesssssss....buhsan..dah le TV rosak...sebilik plak dengan si muhaimin ...well....budak nih aku takder la kenai sangat kat ofis...tapi bila dah sebilik....adusssssss...memang sengal dowh muhaimin nih......

So nih la hasil penangkapan aku sepanjang kat sini menggunakan baby baru aku......selamat menikmati hidangan Kg. Sungai Hj. Dorani....muekekekekeke



















4 comments:

  1. gambar sedut siput sedut tak upload plak kat sini? ;p.

    ReplyDelete
  2. hahahahhhaah...ko nak aku upload kaa?? wakakaakakaka

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:58 pm

    bang, nk mintak ajar amek gambor camtu r...
    cantek siot gmbor yg abg amek...
    superb....

    ReplyDelete
  4. Kunun ko selindung-selindung tu aku tak ka ko nih daus.....wak lu la daussssssss!!!!

    ReplyDelete