Pages

Friday 18 March 2011

3rd Putrajaya Hot Air Balloon 2011, Putrajaya (SIRI 2)


As Usual ari nih aku masuk lambat lagik....pasal ondaway aku ke opis....aku nampak balloon kegemaran aku iaitu Woodrow D Greenleaf & Doraemon & Festo Upside...heheheheh......maka dengan rasa tak bersalah..aku masuk lambat lagik hari nih...hahahahahahaha......



Inilah belon Woodrow D Greenleaf yang sangat menarik perhatian aku.....manteppp sehhhh!!!!




Nih plak..sapa yang tak kenal....memang pames gilak ahh...doraemon




Yang nih Festo Upside...memang rare sikit ahh..sebab dia nampak macam terbalik plak...hehehehehe


Hari nih memang lagik ramai orang daripada semalam.....semalam takder la ramai banget macam nih........hari macam ampess......semalam patli ajak aku gi outing lagik pepagi buta nih...tapi disebabkan aku ada meeting.....so terpaksala aku rejek....time aku nak balik tuh aku terserempak plak dengan patli & amir...ampessssss btol...terus diorang tembak aku...."cakap ada meeting.....macam nih la ko"...hahahahahaha....anyway....memang aku ada meeting pagi nih.....so tu pasal aku tak join diorang...aku singgah kejap je.....heheheheheeh

Anyway.....arinih aku pueh hati coz dapat tangkap 3 belon kegemaran aku....nih la gambor-gambor hasil tangkapan aku hari nih...hehehehehh


aku saje godek2 gambor nih.....nampak macam lukisan sikit...heheheheh



Dari perut doraemon.....besorrr seyyy!!!



perut Doraemon nak kene cucuk jarum...huhuhuhuh..mau bocor siot..sian doraemon





Doaemon vs Darth Vader










No comments:

Post a Comment