Pages

Saturday 13 March 2010

Pengebolan


Sabtu minggu lepas Kelab Sukan Bahagian buat Pertandingan bowling, penyertaan macam sangat tak memberangsangkan...... daripada dalam 280 orang, hanya dalam 30 orang je main........ alasan malu la, segan la, tak pandai main la, kalu dah terer main..... sah-sah la jadik pemain bowling professional adussss!! Apa la salahnya main-main suka-suka je, try to mingle around la...... dah la main kat Alamanda je...bukannya jauh pon...aku yang dok Shah Alam pon leh datang jugak.....nih dok tecerok je kat opis chesssss. Anyway walaupon hanya 30 orang pon, dah kira cukup meriah jugak la......En. Z, En. Ali & Pn. Hani pon join in jugakk...... very supportivee....!!!!

Aku di groupkan dengan Idris & Kak Su...tapi disebabkan Kak Su lambat datang, so Am replacekan Kak Su....so permainan ari tuh amat memberangsangkan..walaupon tangan dan gigi aku sakit, aku tetap main jugak....sebab tak nak hampakan kawan-kawan dan semangat kesukanan yang tinggi..... cehhhhhhhhhhhhhhhhhh.......... kunun.....

So masa register tuh si faisal datang, peghhhhhhhhh memang macam artis superstar siot. Semua tergamam tengok faisal datang...hek...hek...hek. Nih gambor artis bersama bodyguard dia...Azman kalau tak silap aku la......



So team aku memulakan permainan, Am first game memang melatopss, second game plak aku malatops, third game....semua dah malas, ponet katanya.Tangan aku pon dah sakit-sakit so main baling je laa. Keseluruhan balingan aku dapat 430 jatuhan pin je, Am n Idris plak dalam 380 jatuhan pin gitu la..total group aku dapat 1186 jatuhan pin dan terus merangkul Juara...muekekkeke. Sungguh tak sangka-sangka walhal banyak yang nampak power-power.


Am dengan balingan strikenya...


Wan Ahmad plak dapat Juara Invidu dengan 540 jatuhan pin jauh 110 jatuhan pin dari aku siottttt. Average aku 143 je, dia plak average 180...beza 40 pin..

Anyway the game was fun... my courtesy to Firdaus Jamiran for the great event... moga-moga dibuat selalu la program sosial cenggini ......

AKHIR KATA..MAJULAH SUKAN UNTUK BAHAGIAN......


No comments:

Post a Comment