Pages

Tuesday 17 August 2010

Rahim Kawen + Malacca Gateway = Duit Pokai



Memang dah bajet time Rahim kawen, aku, azmil, azizi, man & wife, nad, zu, ana & farah nak gie BBQ + jalan-jalan kat Melaka + gi rahim punya wedding....



So as planned, kitaorang bertolak dari Putrajaya - Melaka, 3 bijik kete gi sana, kete man, nad & ana. Sampai Pangkalan Balak, ana & zu dah booking chalet untuk kitaorang semua.....man, wife & adik ipar man dok satu bilik, aku, azizi & azmil satu bilik...dan lain-lain tuh satu bilik.

Nasib azmil ada, al maklumla...azmil orang melaka...so jalan-jalan area melaka nih dia power sikit..aku gi jalan-jalan area dataran pahlawan, A famosa dan macam-macam lagik.....heheheheheh......so malam tuh kitaorang buat la BBQ, geng bebudak pompuan nih dah siap perap dah barang-barang untuk di BBQkan...so keje aku & azmil & azizi plak untuk idopkan api......

So bakar punya bakar BBQ kat tepi pantai......last-last tiba-tiba ada angin satu macam....aku macam dah sound dah kat bebudak nih...nih macam angin pelik jer.....tapi diorang cakap..takder apa-apa kot.....so bakar je la macam biasa.....last-last...ribut taufan siottttttttttttttttt......abis tempat panggang semua jatuh...ayam jatuh atas pasir.......hot dog pon bertempiaran kene tiup.......adusssssssssssssssssss.....

so aku dalam kelam kabut tuh bawak la equipment semua ke chalet man, bakar la balik kat depan chalet man...sebab situ terlindung sikit...aduss...sardis siott....

Esoknya...gi la umah pak eim.....memang segak bergaya la pak eim...hehehehe...TAHNIAH la Pak eimm.....moga berkekalan hingga ke anak cucu....hehehehehehee...

KESIMPULAN CITER : kalau kat tepi pantai...tiba-tiba ada angin semacam kuat plus air hujan renyai-renyai....maka...cepat-cepat la larik ke tempat yang selamat, kerana angin taufan tepi pantai akan melanda dengan dasatttttttt.....





ANTARA PEMANDANGAN-PEMANDANGAN YANG CAM MENARIK JEEEE...







NI PLAK ANTARA MODEL-MODEL PERCUMA YANG AKU JUMPA KAT MELAKA...HAHAHAHAH







No comments:

Post a Comment