Pages

Sunday 29 August 2010

Berbuka Puasa Dengan Opismate


Bebudak opis aku skang memang best giler....environment opis aku skang sama je macam opis BPPA aku dulu.....sebab...semua very close and sengal-sengal....

Tahun nih bukak poser semua setuju buat pot lak...so semua akan bawak makanan yang dimasak untuk di share-sharekan...setiap makanan akan dibahagikan ikut kumpulan, macam man & pear & azizi bawak kek dan buah-buahan....aku, jai & idil sdiakan ais & pelbagai jenias air, tapi aku add on Buttered Prawn...hehehheeeh.....



sebelum makan, semua amik gambar dulu....so takder la nampak perot ke depan..heheheehe



sabar menunggu azan...hehehehehe



man khusyuk bukakk kek secret recipe...TERBHAEEKKK!!! man!!!





Kasha plak bawak spaggetti meat balls...peghhh memang mantopsssssssss.....ana & zu & ju & mamu bawak laksa sarawak & puding & ayam goreng berempah....heheeheheheh...sedap sehhhhhhhhhh

fendi, shuha, ijan n geng plak bawak sate, ina & husband plak bawak apa tah...heheheeh..tak ingat....farah, ram , nad & geng buat nasi tomato & ayam masak merah....

Anyway....aku nak ucapkan terima kasih la kepada semua yang sudi memberanikan diri untuk menyerahkan masakan-masakan untuk dikomen oleh smeua...heheheeeh tahun depan repeat balik wehhh!!!!



bajet nak amik gambor anis time dia basuh pinggan...boleh plak ada minah-minah interprame...ampesss!!!



contoh-contoh orang yang dah kenyang makan...eheheheheheh



sesi penapawannn makanan....






NOTA : Next year mau buat kat umah sapa plak wehhh??

No comments:

Post a Comment