Pages

Monday 11 April 2011

Minggu Pertama April - Buhsan

Minggu pertama April 2011 adalah minggu yang amat membuhsankan dan menyeksakan..apa taknya......



1) GIGI BONGSU AKU BENGKAK
Start rasa macam tak selesa hari Rabu & Khamis.....Jumaat tuh aku redah je...makan BBQ kat umah may....then bengkak gilak ahhh......so inat sabtu tuh nak gi...tapi cermin kete plak pecah......so kol 5.30 tuh baru setel btolkan cermin....then merayap-rayap la aku carik dentist...tengok-tengok...semua dah tutup..ampes btol...
plan hari ahad nak gi...PONNNN TUTUP JUGAKKK!!!......ampessss...so solution aku ...aku gi farmasi..beli antibiotik & pain killer kasi redakan bengkak aku nih.....tapi tuh citer minggu lepas.....arinih secara officialnya gigi aku dah di cabut.....giler ahhh bunyik macam ampes kott........nasib dia bius..kalu tak...merana aku dowhhH!!!...anyway...arinih aku MC...muekkeekekekekk




2) CERMIN KETE AKU PECAH
Ada mamat pakistan sabit rumput....then batu terbang melayang kat cermin kete aku (cermin sisi kat belakang yang last sekali).....time pecah tuh...panassssssssssssssssssssssssssssssssssssss je ati aku......tapi nak buat camna...menda tuh bukannya di rancang.....


So terbang la RM100 untuk baiki cermin tuh...anyway...tempat buat cermin nih murah siot...kat area puchong letaknya...pakcik aku rekemenkan......huhuuhhuh...nasib...nasib....nanti nak tinted plak cermin kete aku yang pecah tuh....adoyaiii...duit lagik....





P/S: Rupiah dah tuko...tak sabo nak gi Jakarta Sabtu nih...huhuhuhhuh...mantopssssssssssssss!!

1 comment:

  1. Anonymous3:26 pm

    tuan, boleh kasi address kedai baiki cermin tu tak?

    ReplyDelete