Pages

Sunday 25 April 2010

Badminton Tertutup JPN 2010

Sabtu 24 April 2010......lagik 2 hari aku nak gi PTK...tapi dah janji dengan pidotnya pasal, aku gagahkan jugak main Kejohanan Batminton Tertutup JPN....partner dengan pidot....sambil-sambil main, aku setelkan slide presentation aku dengan SKT aku....pehhhh memang macam skema gaban ah aku time nih.

Si pidot main single and double, dia dok ajak gak aku main single, tapi...hahahahaah...pancitus ler jawabnya...so aku sokong dari belakang je la....muekekekkekeke

Game start dari kol 9.00 pagi, last game abis main...kol 10.00 malam...nak muntah aku wehhh...kalau kalah terus balik....masalahnya aku dok menang and menang and menang..sampai ke malam le jawabnya....menu makanan aku ari tuh roti & 100 plus, nak makan berat takot muntah....last game aku...memang dah lemau giler...si pidot pon sama..bini pidot yang nak bagi sokongan pon lemau tahap limau dah....bila dah setel main barula aku dapat makan....pehhhhhhhhhhh...mau turun berkelo-kelo aku nih...
(Aku pelik gak, kenapa la penganjur tak sediakan makanan...pelik-pelik...)

Anyway Bahagian aku diwakili 4 beregu lelaki....Aku dengan Pidot, Sham & Shy, Zul & Chik dan Am & Helmi sementara beregu wanita plak si Zu & Nad dan Ramlah & Farahwahida.......percaya atau tidak...beregu Zu & Nad dapat nombor dua...muekekekeke....cam tak pecaya plak aku..tapi itulah kenyataan.




Ramainyaaaa penontotn kat belakang tuh...tak sure la apa yang ditontonkan..wakakakakak


Anyway, beregu aku plak...Nak harap juara?? huhuhuhuh jauh panggang dari api.......mission aku ngan pidot, jangan kalah 1st game.....wakakakakak...dan percaya atau tidak.....beregu aku dengan Pidot dapat nombor 3...wakakakakakakak.


Selidik punya selidik, dapat gak adiah...Kerel budak BPL cakap mungkin dapat kasut....hohoohohohho....alang2 kasot aku dah koyak sikit2 nih..bagus jugak dapat kasot baru...untung plak aku rasa, dah la yuran masuk kelab bahagian sponsor.....dapat kasut free plak tuh lagik...muekekekek....


Nota Kaki : Jutaan terima kasih kepada peminat-peminat yang setia menanti hingga ke akhir game...terima kasih kepada zu, nad, ana & ahli-ahli segerombolannyaa......sokongan anda dengan tepukkan menggunakan botol kosong amat meriah sekali....hehehheh




Antara penyokong-penyokong yang setia menghadirkan diri.....tapi dimana ana...hmm...wonder where she went...


No comments:

Post a Comment